tisdag 23 augusti 2011

Let's walk

När höstens formidabla kollektioner knackar på dörren är jag starkt benägen att välkomna den kallare årstiden med öppen famn. Som jag tidigare nämnt så finns där en charm med varje årstid. Vackra färger på träden, extra mycket hemmamys, välutrustat värmeljusförråd & kryddstarka grytor är några av mina favoriter under hösten. På toppraden placerar jag även alla råsnygga stövlar, boots & shoppingframkallande höstkläder. Ett angeläget habegär tar kommandot vars intensitet är omöjlig att stilla bland alla dessa godbitar! Nedan ser ni några av mina skofavoriter denna säsong, en klassisk & funktionell mix som får fötterna att tindra vid varje tillfälle.

1. Rizzo
2. Footlight
3. Footlight

2 kommentarer:

  1. kul blogg med fräcka bilder
    //Chriss

    SvaraRadera
  2. Gillar din blogg.
    Du bjuder på sköna tips.
    :-)Sussi

    SvaraRadera