lördag 29 januari 2011

Efterlängtad skinnbyxa

Jag har under vintern fallit totalt för skinnbyxor. Tycker det är riktigt snyggt när man matchar den tuffa skinnbyxan med en stilig kavaj eller romantisk blus, det blir då en snygg balans! Jag letade med ljus & lykta för att finna den perfekta modellen, men inte ens i NY lyckades jag trilla över ett par. För någon helg sedan var jag & min gamla barndomsvän Annica på stan & tog en lunch, därefter tog vi ett litet race i butikerna. Annica förstod vad jag var ute efter & vips så hade hon hittat ett par till mig! Modellen var perfekt, med hög midja, smala ben & sist men inte minst, underbart sköna! Tack än en gång vännen.♥

1 kommentar:

  1. Fan va snygg du är min vän! Och Gud va kul med en blogg!! Ringer dig i veckan så vi får chit chatta lite!! Kram kram och hälsa!!

    SvaraRadera