onsdag 26 januari 2011

Resan har börjat!

Första inlägget på min kära blogg har nu satt sitt avtryck!
Anledningen till att jag valt att starta min blogg just nu har sin förklaring. Jag säger bara - Januari 2011! Året & månaden som först & främst startade i självaste NYC! En oförglömligt bra resa som gjorde starten på nya året fulländad. Efter att vi anlänt på svensk mark tog det inte många dagar innan vi hunnit agera både säljare & köpare till två lägenheter, på loppet av 2 timmar bör tilläggas! Drömvåningen var vår!! Denna ståtliga stolthet ska nu förbereda sig för mig & min älskade sambo.
Måndagen efter lägenhetsaffärerna började jag mitt nya jobb! Summan av alla dessa fantastiska händelser har gett mig omättligt med inspiration, energi, glädje & kärlek! Jag vill därför via denna blogg dela med mig av små godbitar från olika dagar & händelser som inspirerar mig, och förhoppningsvis dig lite extra. Hoppas du vill hänga med på resan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar