tisdag 22 februari 2011

Birthday present to my darling

Igår fyllde mitt hjärta 30 år. En milstolpe i livet som måste firas med pompa & ståt!
När jubilaren vaknade på morgonen hade han igen aning om vad som väntade honom på kvällen. Överraskningsgalen som jag är, hade jag styrt upp en munter överraskningsfest på hotell Noble house, där alla hans närmsta vänner & familj var inbjudna. Klockan 19.00 möttes han av ett glatt gäng som med tutor, musik, ballonger & glada skratt önskade honom grattis! L, som var helt inställd på att gå ut & äta en god bit mat tillsammans med mig, tappade hakan fullständigt av förvåning, ett ögonblick jag gärna skådat igen!
Utöver den hissnande överraskningcermonin slog jag till på en kaxig Mulberry mapp som kan hjälpa honom att hålla ordning på sina olika affärsdokument. En present som gjorde det redan stora leendet ännu större! Att överlämna en present som får mottagarens ögon att glimma av välbehag, är en fantastisk känsla som i de flesta fall känns bättre än att själv få.

Bilder: Malin Stoltz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar