fredag 4 februari 2011

Hello Weekend



Nu stänger jag igen min trogna Mulberry planner för denna vecka, kalendern som ständigt hjälper mig att komma ihåg vart & när jag ska infinna mig på diverse platser. Jag tillhör den gamla generationen när det kommer till att använda den fysiska kalendern. Iphone kalendern i all ära, som både plingar, vibrerar & byter färg när det är dags att förbereda sig för möte. Men på något vis tycker jag det känns tryggare att ha möten & aktiviteter nerskrivna på papper. Det känns mer pålitligt på något obeskrivligt vis. Men med tanke på att vi trots allt lever i år 2011 så använder jag mail/iphone kalendern också! Då kan jag ändå känna mig lite tekniskt modern trots att jag blir livrädd varje gång påminnelsen i mobilen börjar tjuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar