måndag 28 mars 2011

Comfort sleeping

När man en gång börjat med sängkläder av hög kvalité är man så gott som fast. Glömmer aldrig när jag köpte mitt första satinbädset, känslan som infann sig när man svepte om sig detta lena & mjuka tygstycke fick kroppens alla cylindrar att hamna i extas. När man sedan tog sina sängkläder till nästa nivå både gällande kvalité, design & pris så var man åter igen fängslad i ett nytt behov. Hur pass väl priset stämmer överens med kvalitén vågar jag inte svara på, vi är dock väldigt nöjda med våra tidigare sängkläder från både Hästens & Gant som har bevarat både sin färg & form efter åtskilliga tvättar. Med tanke på att vi lagt ner en hel del kraft & tid på vårt nya sovrum så ansåg shoppingådran att ett nytt påslakanset i fräschaste vitt skulle få göra sängen sällskap. I ögonvrån ser jag nu den nybäddade sängen stå & titta förföriskt på mig, kan säga att den redan fått mig på kroken. Sleep well!

Bilder: Malin Stoltz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar