onsdag 30 mars 2011

Inspirationskälla

När du känner att inspirationen sviker & idétorkan slagit in så är en samling glättade magasin att rekommendera. En inspirationskälla som funkar oavsett om det gäller hem, garderob, mat, frisyr eller livsstil. I mitt fall är det som synes hemmet som får den största uppmärksamheten för tillfället. Känner att jag riktigt längtar efter att få sätta mig till rätta i divanen & grotta ner mig i allehanda mode & skönhetstidningar. Har just nu inte riktigt ro till att inhämta den typen av läsning när hemmet ständigt kallar & vill bli ompysslat.
Det roliga med dagens strend är att ingenting är fel, så länge det är din egen stil som du föredrar & blir glad av så är du helt rätt! Extra kul är det därför att leta fram gamla magasin som har fått hänga med sen ett antal år tillbaka. Om du dammar av dina gamla tidskrifter kan jag nästan lova dig att du kommer finna massvis med ny inspiration, & tidningen kommer åter kännas som ny!
Bild: Malin Stoltz

1 kommentar:

  1. Jag tog dig på orden.Plockade fram gamla inrednings magasin.Där hittade man både det ena och det andra.jättekul;)kram Ell

    SvaraRadera