tisdag 19 april 2011

Holy moment

Efter att arbetsdagen avrundats & diverse fix är avklarat startar omvandlingen för oss båda. De flitigt använda businesskläderna avlägsnas så snart fötterna stigit innanför tröskeln för att ersättas av plagg i skönaste material & komfort. Vi försöker i den mån det går att äta middag tillsammans varje kväll, det är för oss en viktig & givande stund då vi delar med oss av dagen som gått & vad vi varit med om på jobb eller rent allmänt, en stund att se fram emot under dagens stressiga timmar. Ibland är jag galet hungrig då L varit tvungen att jobba över, men i nio fall av tio ser jag till att tänka bort hungern & invänta mitt hjärtas hemkomst. Trots kurrande mage är det värt varenda sekund av väntan för att kunna förtära kvällens måltid i sällskap med de finaste ögonen.

2 kommentarer:

  1. Gillar verkligen din blogg!

    Får man fråga var du jobbar/vad du jobbar med?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att du gillar min blogg!
    Visst får du fråga det! :) Jag jobbar med försäljning & marknadsföring inom media & reklam.
    //Malin

    SvaraRadera