onsdag 11 maj 2011

Carpe diem

Stina & jag, Piff & Puff, Knoll & Tott eller systrar på lotsas. Min kära & underbara vän som dagligen bevisar hur vänskap ska vara när den är som bäst. Med stor omtanke & genuint engagemang för den andras framgång & välmående skapas en värdefull & ärlig vänskap som värderas högt av oss båda. Våra intressen går oftast hand i hand & våra personligheter är som två pusselbitar trots en rad olikheter. Livsnjutare som vi både är ser vi till att ta vara på de där stunderna som ger vardagen lite extra krydda. Där solen finns, där finns också vi! I går kväll fångade vi solens varma strålar hemma i deras mysiga gathus i Limhamn, lagom till hungern anlände våra män & grillens glöd satte därmed fart. Fler bilder från deras underbara hem kommer upp här på bloggen inom kort. Håll tillgodo!





 Bilder: Malin Stoltz

1 kommentar:

  1. Jag blir helt rörd av dessa fina ord som är så rätt, så rätt! Jag är så glad att du finns, min underbara vän :-)!!

    SvaraRadera