onsdag 29 juni 2011

Happiness

Detta lilla mästerverk fyller idag 1 vecka. Det känns dock som lilla Lisa varit med betydligt längre. Medan hon vilat & växt inne i Stinas mage har hon omöjligt kunnat undgå våra skrattsprakande tjejmiddagar, jag är därför ganska så säker på att hon redan lärt sig en hel del där inne.. Jag kommer aldrig glömma stunden som inträffade runt midnatt för strax en vecka sedan, stunden då Stinas namn lös på mobildisplayen & texten deklarerade lilla Lisas ankomst till världen. Jag hade under kvällen vigt hela min tankeverksamhet åt Stina & Jens då jag visste att förlossningen var i full igång. I söndags besökte vi den fina lilla familjen & hälsade stjärnskottet välkommen till världen, ett känslomässigt ögonblick som på ett fantastiskt vis bekräftar livets helt ofattbart vackra cirkel. Ser med glädje & nyfikenhet fram emot att följa Lisas resa genom livets alla vägar. 

Bilder: Malin Stoltz

3 kommentarer:

  1. Helt underbara bilder.Välkommen lilla Lisa,
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder. Hälsa stort grattis till föräldrarna.
    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Åh så fint skrivet, du är underbar min vän!!! Och ja, bilderna är så himla fina, ser fram emot att få kopior av dessa :-)!

    SvaraRadera