söndag 19 juni 2011

Summer plans

Lördagsaftonen avslutades på ett minst sagt optimalt vis. Efter en lång & trivsam middag överraskade jag & min brors sambo våra män med varm korv i bröd & bullar med diverse pålägg. Mitt i allt nattätande bokade vi sommarens resa! På tisdag ses vi igen för att fullborda det bästa möjliga resmålet för just oss fyra. God mat, utsökt vin, sol, upplevelser & vackra miljöer prioriteras högt vid val av destination. Jag är så enormt glad & tacksam för mina fantastiska bröder & vår starka relation. Vissa intressen delar jag med den yngre & vissa med den äldre. I detta inlägg vill jag ge en extra stor kram till den äldre broren & hans helt underbara sambo, Camilla! En fantastisk kvinna med hjärtat på rätta stället, och som förgyller min brors tillvaro med en massa kärlek & lycka. Ju mer jag lär känna henne desto större plats får hon i mitt hjärta. Tack för att du finns i vår familj!  

2 kommentarer:

  1. Åhh, så fint och gulligt skrivet Malin! Det är JAG som är så glad av att få ta del av er härliga familj.
    Det kommer bli en fantastisk resa och sommar med dig och Linus, kan inte bli annat :)!! Vi ses på tisdag snäckan! //Camilla

    SvaraRadera
  2. Nej det kan verkligen inte bli annat när vi är i farten! :) Vi ser fram emot tisdag på "tassen" :) Får hoppas på en solig kväll så att grillen kan gå varm!
    Kramar!

    SvaraRadera