söndag 14 augusti 2011

Dinnertime

Gårkvällens fenomenalt trevliga tjejmiddag gör sig påmind i huvud & ben. Efter ett gediget vinintag & svettiga danssteg i vardagsrummet levererade kvällen allt en värdinna kan önska. På menyn stod Paella som min kära sambo tillagade med expertis! Till detta avnjöts ett saftigt bröd & ett smakrikt vin, vars styrka klarade utmana denna sprakande rätt utan problem. Till dessert serverade jag Vaniljpanacotta med färska blåbär & hallon. Energigivande vänner & glada skratt, förenade med mat & dryck är ett riskfritt recept till en lyckad afton. Kvällens dukning med tillhörande tips delar jag med mig av inom kort, så håll utkik! Tusen tack Rebban, Anna & Mickan för en superb middag i glädjens tecken, ni är helt fantastiska! 

Bilder: Malin Stoltz

4 kommentarer:

  1. Tack för allt! det var såklart magiskt! :) kram m

    SvaraRadera
  2. Tack själv hjärtat! Magiskt & trevligt deluxe! Ses förhoppningsvis under en lunch i veckan! Kramar

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mysig kväll :) Kram R

    SvaraRadera
  4. Hej Malin, ska ha tjej bjudning i veckan
    hade bestämt mig för skaldjurs risotto.
    MEN nu blir det paella med musslor och
    skaldjur-Tack för en underhållande blogg.
    Häls/Sofie

    SvaraRadera