tisdag 20 september 2011

Finally

I vanliga fall brukar soffläget intas så fort något glättat magasin gör intrång via brevinkastet. Med exalterande sinne avlägsnar jag dess emballage för att gotta mig i alla vackra bilder & kreativa detaljer. Senaste numret av den entusiasmerande Elle interiör landade hos oss förra veckan, & fram tills i går kväll låg magasinet & all dess inspiration kvar i skyddsplasten med sorgsen blick, helt utan omhändertagande. Att det tar mig drygt en vecka innan jag tagit mig tid till att öppna ett nyfött nummer med inspiration går till historien. Men bättre sent än aldrig! I sällskap med ett fruktigt mellanmål blev gårkvällen ett utmärkt tillfälle att konversera med den nya inspirationen innan läggdags.
Foto: M-Stoltz

1 kommentar:

  1. Visst är det mysigt att bläddra igenom
    nya magasin.Liksom att bläddra fram och
    tillbaka i din blogg :)
    //Kia

    SvaraRadera