torsdag 15 september 2011

In my closet

Under kommande säsong ser jag fram emot att frossa i höstens plagg & eldigt varma kulörer. Som jag tidigare nämnt uppfyller höstkollektionen detta år alla mina trendönskningar. Den kvinnliga stilen med detaljer & lyxiga snitt i kombination med vackraste nyanser av jord & rostigt orange gör mig & min shoppingådra aningen galen! Det jag kommer lägga lite extra fokus på är framförallt höstiga kjolar i klassisk stil & med värmande material. Efter många om & men har jag nu även lyckats anamma trenden med shorts & strumpbyxa. Till en början var jag väldigt svårflirtad till denna variant men efter att ha skådat diverse schysta shortskombinationer i Amsterdam blev jag såld! Klassiska kavajer & detaljrika små jackor får som vanligt också sprida sin charm i stora delar av garderoben. Sist men inte minst, blusen! Mitt älskade favoritplagg som funkar ständigt & jämnt, jag får aldrig nog av dem! 
Bild: M-Stoltz

2 kommentarer:

  1. ÅÅå så mycket tjusigt Malin!!

    SvaraRadera
  2. Tack fina vännen! Där finns så oändligt mycket fint! Kan tänka mig att din garderob inte är ett dugg sämre! :) Miss U!!

    SvaraRadera