onsdag 19 oktober 2011

After bath

Efter en lång & värmande dusch eller ett avkopplande bad är skönaste handduken en prioriterad vän. För någon vecka sedan beställde jag handdukar från H&M home & deras inspirerande badrumskollektion. Behöver jag säga vilken färg på handduk som hänger vackert & väntar utanför vår dusch? Well, Organge maybe!? För att inte verka alldeles för tokig i denna kulör så lovar jag att handdukssamlingen även består av sköna frotéer i både beiget, vitt, grått, blått & svart. Det var med andra ord på tiden att en Orange uppstickare fick ta plats bland badrumsattiraljerna.
Bild 1: H&M home, Bild 2: M-Stoltz

4 kommentarer:

  1. Tack för alla glada inlägg i din inspirerande blogg! Håller med om att detaljer i Oranget är snyggt. /Angelica

    SvaraRadera
  2. Härliga färger! Jag har själv funderat på att beställa handdukar från H&M men undrar lite hur kvalitén är?

    / Josefine

    SvaraRadera
  3. Jag undrar också hur kvaliten är.Men det är ju bara att testa.Färgerna är lika härliga som på armbanden.;)Hälsningar Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej på er!

    Ja visst är färgerna helt underbara! Gällande kvalitén så är jag positivt överraskad. Vi har tidigare varit trogna Lexington användare men H&M levererar ett minst lika bra resultat. Dock vet jag inte hur pass bra färgen håller efter ett antal tvättar.. Fick dem för någon vecka sedan nämligen. Men som sagt, priset gör det värt att testa! :)
    Ha det så bra! //Malin

    SvaraRadera