lördag 26 november 2011

Cheers

Utbringar en skål för går kvällens formidabla Idol fest med tillhörande efterfest. Vore synd att klaga över vilket jobb man har! Efter att mitt huvud anlänt in i matchen och träningsvärken efter diverse dansmoves lämnat fötterna är jag redo att utbringa en skål igen. En avkopplande spahelg på atmosfärsfulla Ystads saltsjöbad blänker på helgmenyn. I sällskap med min blivande man & de superba vännerna Stina & Jens låter vi kropp & själ vila ut vid denna havsnära guldklimp. Och sist men inte minst, första advent i morgon! Ljusstakar, julstjärnor, ljuslyktor & ljusspel. Dagen då hus & hem bäddas in i en självklar mysfaktor och låter julen flytta in!

7 kommentarer:

  1. Hej Malin,

    Först o främst, stort grattis till förlovningen!!!
    Vad underbart, vi är så glada för er skull.

    Jag var inne på din blogg i somras efter att vi sågs o följer nu din blogg sedan ett par veckor tillbaka, oftast på nätterna när jag är uppe o suddar med lilla A. Fantastiskt inspirerande o vilka bilder. Du är grym!
    Köpte de snygga galgarna efter ditt tips, du borde få provision :-)

    Tack för underbar läsning!
    Kram Beatrice

    SvaraRadera
  2. Heej Bea! Stort tack, det känns helt fantastiskt!
    Så roligt att du gillar bloggen & mina små tips! :) Hoppas allt är bra med er & att bebisen är snäll! :) Vi får ta & ses snart! Kram på dig

    SvaraRadera
  3. Underbar blogg, så glad att jag hittade hit =)

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till förlovningen! Var har du hittat den snygga poncho/jacka ? Tusen tack för en inspirerande blogg!

    SvaraRadera
  5. Hej! Så roligt att du hittat hit & gillar min blogg! Alltid roligt med nya läsare!

    Tack för grattiset! :) Ponchon köpte jag i Rom. Tror att butikerna här hemma också har en hel del ponchos i sina sortiment. Där kanske du kan finna något liknande! (om du inte ska till Rom inom det närmsta förstås.)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Vilken trevlig fredag du verkar ha haft! Vad är det du jobbar med?

    SvaraRadera
  7. Hej Bekki!
    Ja den var verkligen lyckad & full av bra musik!
    Jag jobbar med reklam, försäljning och marknadsföring inom TV4 gruppen. Ett jätte roligt jobb som blir en kul kontrast till det jag skriver om här på bloggen.

    SvaraRadera