måndag 30 januari 2012

A cosy corner

Befinner mig nu på en inspirerande konferens några mil från Stockholm. Har bl.a. lyssnat på ett intressant föredrag av mannen bakom succén Snabba cash tillika advokaten Jens Lapidus. Innan kvällens middag drar igång tänkte jag bjuda på en liten smygtitt från vår ommöblering i vardagsrummet. Till min stora glädje går vår användbara modulsoffa att variera på en rad olika vis. Ett faktum som möjliggör en liten möbelrockad när man så önskar. Senaste draget blev att sammanfoga soffans alla delar till en gedigen hörnsoffa mitt i rummet. Via denna variant föddes platsen med läshörna som vi sen ett tag tillbaka börjat sukta efter. Det som återstår för att fullända hörnan blir att byta ut divanen (som egentligen tillhör mitt dressingroom) till en gosig fåtölj à la Howard. Detaljerna därtill kommer sidobordet från Hay & läslampan AJ från Louis Poulsen stå för. När allt är på plats kan ni som vanligt räkna med bildbevis!
                                                              +
 

2 kommentarer:

  1. Inspektion snarast!!!!!! ;) sååå fint det blir, min dekoratör :) kram från Rebecka

    SvaraRadera
  2. Du är SÅ välkommen vännen!! Kram tillbaks fina!

    SvaraRadera