fredag 24 februari 2012

Lunchseminarium om detaljer - Anmäl dig redan idag!

Idag landar Metro bostad i brevlådan med bl.a. denna sida i sitt innehåll. På lunchen den 8 Mars befinner jag mig på C/O Home i Malmö tillsammans med Metro bostad och Våningen & Villan. Räkna med en inspirationsfylld lunch med mina bästa detaljtips i fokus. Det vore strålande roligt om ni läsare kommer förbi! Från och med nu går det fint att anmäla er enligt nedan. I samband med denna tillställning tänkte jag starta min första tävling här på bloggen. Vad vinsten är? -biljetter för dig & en vän till seminariet om du inte fått plats!

8 kommentarer:

  1. Sååå kul, Kram Rebecka. Vi ses ikväll :)

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt! Detta bokar jag in!

    SvaraRadera
  3. Såå kul Malin! Jag hade så gärna velat komma och lyssna på dig. Men jag kan inte=( Får komma nästa gång!
    Kramis Milla K

    SvaraRadera
  4. Oh, vad trevligt!!! Ska anmäla mig direkt!! Tack för att du inspirarar mig varje dag!

    SvaraRadera
  5. Vilket jätte trevligt arrangemang. Det vill jag inte missa. Dina tips har gjort vårt hem väldigt fint ska du veta =0) Hälsningar från Carina

    SvaraRadera
  6. Så roligt att intresset verkar högt! Ni e för goa! Önskar er en riktigt fin helg med förhoppning om en stor sol!
    Rebban - Vi ses i loungen alldeles snart! :)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  7. Vad kul!! Anmäler mig direkt snäckan! KRAM Maria

    SvaraRadera
  8. Jag vill ju också komma...men jobbar lite för långt bort! Förhoppningsvis blir det en favorit i repris en annan gång, fast på en helg! :) Stor kram och lycka till med seminariet!

    SvaraRadera