onsdag 1 februari 2012

Missoni

Snön yr & våren känns som ställd i fjärran. Istället för att låta vindens isiga kyla irritera min vinterfrusna kropp släpper jag ögonen fritt bland Missonis helt underbara plädar. Här kan man låta sitt habegär förföras maximalt om man så önskar. Med sina förtjusande toner, glada färger, älskvärda material och originella mönster lyckas Missoni förtrolla vilket charmlöst rum som helst. Välj & vraka bland kollektionens alla godbitar & låt känslan utse vilken variant som är ämnad just för dig!
Bilder: Missoni & Olsson & Gerthel

5 kommentarer:

  1. Jag älskar Missoni! Glada och härliga färger!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är de fina! :) Färgkombinationerna är alltid lika vackra!

    SvaraRadera
  3. Missoni skapar habegär hos mig lite för ofta får jag nog erkänna =) Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hej Malin,

    Du får hemskt gärna länka till vår sida när du använder dig av våra bilder.
    Vi har även alla bilder frilagda med transparent bakgrund om du önskar, så det är bara att skicka ett mail om du behöver något mer högupplöst.

    Mvh

    Calle, Olsson & Gerthel
    carl-eric@olssongerthel.se

    SvaraRadera
  5. Hej Calle!

    Självklart ska jag göra det! Trodde att bilderna var ifrån Missioni. Lägger till det direkt! Har länkat till er i inlägget om ipad fodralet för P.A.P :)

    Ha det så bra
    Mvh Malin

    SvaraRadera