onsdag 29 februari 2012

Those moments

Maximal avkoppling bland blusar, blommor & ljuva toner från ipal, ungefär så kan ett par timmar av garderobsrensning fortlöpa. Att ta farväl av ett gammalt favoritplagg kan ibland frambringa nostalgiska känslor som oftast resulterar i en obefintlig rensning. Inbillar mig därför att ett glas rött gör susen för gallringen, eller kanske snarare för att stunden blir så väldigt mycket trevligare. Vid något tillfälle har städstunden i dressingroomet sett så inbjudande ut att min käre fästman gjort mig sällskap i divanen. Perfekt när man behöver hjälp av ytterligare två ögon i sorteringen! 
Foto: M-Stoltz

3 kommentarer:

  1. Åhhh detta

    låter verkligen mysigt. Jag har mitt rensande framför mig och hade tänkt ta helgen till det...skall se om jag kan få med mannen i mitt liv in i garderoben...för jag kan nog inte kalla det för WIC ännu men det är på gång. Skall försöka locka honom med bubblor i glaset. Känslan då man är klar framkallar verkligen behovet av fräscha bubblor i ett vackert glas.

    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Vilken läcker tavla.Den gilla jag:=)

    SvaraRadera