torsdag 28 juni 2012

Best of the day

Veckans schema går inte riktigt hand i hand med faktumet av att dygnet endast har 24 timmar. Trots god planering har mina vakna timmar börjat äta på nattens ljuva sömn. Mitt primära jobb kombinerat med bloggen, Selected City homes, övriga projekt, (helst lite fritid) & ett stundande bröllop ger förmodligen kalendern magsår. Det positiva i sammanhanget är dock bekräftelsen av att tempo föder ny energi & alstrar effektivitet, i alla fall för mig. Så länge man återgår till sin ordinarie hastighet efter slutspurten & ger återhämtningen vatten på sin kvarn. Sommarens ljuva semester väntar inte många veckor bort. Och nog känns väl semesterns avstamp som bäst när man verkligen förtjänar lite ledighet! Tar i skrivande stund en fikapaus i skapandet av månadens Selected City Home & ler stort åt dagens bästa, rosor från min blivande & ett fläckfritt täcke på himmeln! Life is wonderful!

2 kommentarer:

  1. Tack kära du för din blogg.Underbara texter och bilder, gör att min dag går lättare.En mycket
    trogen läsare =O)

    SvaraRadera
  2. Hej! Stort tack, vad roligt att höra! En glädjande kommentar precis innan helgens start! :)

    SvaraRadera