fredag 17 augusti 2012

Alghero

Vi surfar vidare längs med drömmarnas horisont & navigerar i paradisets förtrollande omgivning, dessa dagar på spetsen av Algheros turkosblåa kustremsa. Hotellet går att likna med en väl dold skattkista fylld med bländande skönhet som tillgodoser kroppens alla sinnen på samma gång. På den privata badplatsen är lugnet lika påtagligt som havet är vackert & den stilla havsbrisen lika synlig som välbefinnandet. Vi förförs till trans av naturens egna melodier på en plats där endast solen visar klockslag. Hoppas nedan bildbuffé förmedlar smaken som vilar på våra läppar under denna kärlekens semester.
 Foton: M-Stoltz

10 kommentarer:

  1. Kära,fina Malin. Så härliga bilder.Kram Lise

    SvaraRadera
  2. Vackra, kära och inspirerande ni! /mickan

    SvaraRadera
  3. Att vakna upp en lördag till dessa fantastiska bilder, är helt underbart. WOW!!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder och vilken fin klänning du har på en av de sista bilderna. Vart kommer den ifrån? / NK

    SvaraRadera
  5. Ni verkar ju ha det hur bra som helst - vilken bröllopsresa!!! <3 Njuuuuut på bara! :) Puss puss

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder! Snygg tunika, den svarta, var har du köpt den?

    SvaraRadera
  7. Härligt!!!!!! Njut allt ni kan!! :) Kramar

    SvaraRadera
  8. Bästa Malin! Om det läser detta så skulle jag och min nyblivna gärna träffa er på en middag i solnedgången vid Algheros gamla del längs muren! Vi är just nu vid vårt hotell 5 km utanför staden och ska ta oss in med buss senare ikväll. Vore så mysigt att träffa er och dela våra bröllopsminnen och ge tips om dagarna här i paradiset! Ring 0708102406.. Krm Lisa

    SvaraRadera
  9. Lustigt,
    ni finns i mina tankar och här går jag in av gammal vana på bloggen o tror alls inte jag skall finna ngt med tanke på bröllopsresan och så finner jag allt detta....vilka bilder vilken stämning ni förmedlar säger bara tack, tack, tack. Ni är värda allt gott fortsätt att njuta och jag ser fram emot att få ta del av ännu fler bilder när ni ss kommit tillbaka till gamla Svedala. Tack vare er är nu en resa planerad till nästa år till dessa destinationer dock utan bröllop...men varför inte vi får kanske borsta av det gamla.....

    Än en gång tack för att du/ni delar med er det uppskattas skall du veta
    Kramar i massor
    Elisabeth i Göteborg

    SvaraRadera
  10. Hej skulle du vilja säga vad hotellet hette? skulle bli jätteglad! Superfina bilder. Jag och min kille ska gifta oss i sommar och vill gärna på en bröllopsresa till Ahlgero, men hittar inget fint hotell. Men era bilder verkar så mysiga. Skulle bli jätteglad för svar :) Mail : Clarizaeliasson@hotmail.com

    SvaraRadera