fredag 24 augusti 2012

Let's start the fireworks!

Vi är nu tillbaka på svensk mark & inspirationslågan brinner starkare än någonsin! Energitanken lyser grönt med kvalitetsbränsle upp till max. Som ni sett så kunde inte dessa dansande fingrar hålla sig borta från tangentbordet exakt hela resan, jag ville så gärna dela med mig av några snapshots direkt från våra olika anhalter. Inte bara huvudet är fulltankat med inspiration från alla magiska ställen vi besökt, även datorn känns som överhettad med ett fyrverkeri av bilder, både från bröllop & resan. Så snart jag fått lite struktur på alla foton kommer bloggen fyllas med tips, bilder & länkar som jag rekommenderar. Let's start the fireworks!

7 kommentarer:

  1. Välkommen hem och än en gång tack för alla fantastiska bilder som du delat med dig av så här långt. Ser sååå fram emot att få ta del av ännu fler. Du sprider verkligen glädje energi och inspiration.

    Kram Elisabeth i Göteborg

    SvaraRadera
  2. Tack så hjärtligt Elisabeth, för alla fina kommentarer du ger! Blir alltid lika glad!
    Önskar dig en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jag kan bara instämma. Ser fram emot bilder från ert bröllop//Moa

    SvaraRadera
  4. Även jag håller med tidigare kommentarer. Att besöka din blogg är som en stunds rekreation.
    Sen måste jag bara fråga vart ifrån den fantastiska kjolen du har på bilden kommer ifrån.

    SvaraRadera
  5. Stort tack kära ni, era ord värmer gott!
    Kjolen från bilden köpte jag på H&M nu i sommar. Man får passar på att använda garderobens sommarfärger nu innan hösten tar vid. Kram på er!

    SvaraRadera
  6. .charlotta (Noblessa)24 augusti 2012 kl. 17:17

    Hej Malin,

    Roligt att få träffa dig idag, strålar lika mkt i verkligenheten som på bild :)

    Kul också att höra om era framtida projekt!

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  7. Hej Charlotta!
    Så roligt att du nämnde bloggen när vi sågs! Tack för din fina service i butiken. Projektet ska verkligen bli spännande!
    En fortsatt trevlig helg på dig med!

    SvaraRadera