torsdag 9 augusti 2012

Stundande bröllop & bloggsemester

Kära läsare! Jag vill meddela er att jag nu hänger ut skylten med semesterstängt på bloggen för några veckor framöver. Bröllopet är bara några få dagar bort & får gladeligen mitt fulla fokus. Jag har under dessa dagar befunnit mig på ett antal skönhetssalonger där jag blivit bortskämd med pedikyr, manikyr, håruppsättningar & diverse varma lyckönskningar. Endast ett fåtal punkter återstår på checklistan vilket bekräftar närheten till vår stora dag. Jag & min älskade älskling njuter maximalt av semestern & denna gyllene bröllopsvecka. På måndag beger vi oss mot Sardinien där vår efterlängtade bröllopsresa tar form. Om bloggabstinensen tränger sig på är det mycket möjligt att jag publicerar ett & annat inlägg direkt från resan. Om inte, så lovar jag att publicera desto fler när jag kommer hem! Jag lovar även att ge er en massa bröllopsladdade inlägg med tips & bilder som jag erfarit under denna resa. Planering, känslor, fokus, checklistor, avstämningar, noggrannhet, spänning, val, tider, deadlines & en ljuvlig eufori är bara några utav de ord som tar upp ens tid & tankar under det fantastiska bröllopsåret.
Jag hoppas ni alla har förståelse för min lilla bloggsemester & att ni tittar in här inom kort igen. Känslorna som råder i min kropp är penslade med obeskrivlig lycka & en oändlig kärlek till min blivande man. Om detta är en dröm vill jag aldrig bli väckt. 
Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt 

10 kommentarer:

  1. Önskar er en underbar bröllopsdag och resa. Gifte mig själv för snart 6 år sedan och jag kommer så väl ihåg den där sista veckan. Som jag njöt av förväntningarna och detta lyckorus! Njut nu av varandra och ta emot all den värme och lyckönskningar som kommer omge er.
    Stor kram/Jenny

    SvaraRadera
  2. Jag ser framemot massa vackra och inspirerande bilder när ni är tillbaka och har laddat batterierna efter denna fantastiska resa! Jag önskar er all lycka till på er stora dag och tvekar inte på att du kommer bli en mycket vacker brud! :) Kram Rebecka

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Har följt din blogg ett tag och ser med spänning fram emot bilderna efter bröllopet. Klänningen, ringarna och frisyren! Du kommer vara en vacker brud! All lycka önskar jag er, önskar en läsare

    SvaraRadera
  4. Åhhh så härligt,
    känner med er båda. Njut varje ögonblick låt det etsa sig fast och plocka fram känslan då och då när den kan komma väl till pass. För ca 1 år sedan fann jag din blogg av en händelse och har sedan dess följt den... fått så mkt tips tankar och inspiration. Tack för att jag fått följa med på resan så här långt. Önskar er lycka till ser fram emot att få ta del av bilder från såväl bröllop som bröllopsresa. Kommer att finnas med er i tanken på lördag ni kommer att vara ett fantastiskt par jag är helt säker.
    Lycka till och stor kram från Elisabeth i Göteborg

    SvaraRadera
  5. Stort tack för era fina kommentarer! De värmer verkligen! Nu längtar jag ännu mer efter att kunna dela med mig av alla härliga bilder & fina tips! :) Massa kramar från mig till er!

    SvaraRadera
  6. Kära Malin. Klart att du nu bara ska njuta. Av vana kommer jag nog ändå klicka in mig på bloggen;=) Ett stort Lycka Till!! Kia

    SvaraRadera
  7. All lycka till er! Njut av varandra och låt varje minut bli till härliga minnen. Jag ser också fram emot bilder och nya inlägg när det väl finns möjlighet till det, den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge... :)

    SvaraRadera
  8. Ett stort Grattis till er båda! Din blogg är helt fantastisk. Njuter varje gång man läser dina underbart inlägg!
    Ha en fantastisk resa och ta väl hand om varandra!

    SvaraRadera
  9. Hoppas att bröllopet blev en minnesvärd helg. Önskar er all lycka som finns :=)

    SvaraRadera
  10. GRATTIS!och Lycka till/Bea

    SvaraRadera