söndag 26 augusti 2012

Wedding Gifts

Bröllopet medförde inte enbart en uppsjö av varma glädjefyllda minnen. Alla underbara bröllopsgåvor från nära & kära har sen presentöppningen spridit sin glans runt om i hemmet & i våra hjärtan. Förutom alla vackra heminredningsdetaljer & köksattiraljer som vi önskat oss överraskades vi även med två fina resor. Vi är enormt tacksamma över alla dessa fina presenter som genom all tid kommer påminna oss om vår stora dag. Om man har ett bröllop där gästerna har möjlighet att övernatta rekommenderar vi att planera in paketöppningen i samband med frukosten dagen efter. Ett väldigt trevligt sätt att avrunda bröllopet samtidigt som gästerna får ta del av alla glada tillrop under öppningen! Utan att värdera något mer eller mindre tänkte jag visa några utav alla godbitar som dolde sig i de vackert inslagna paketen. Håll utkik, redan i morgon landar första bildbeviset på ett paket som redan kommit till användning!

5 kommentarer:

  1. hej jag heter Eva o brukar titta in på din blogg då jag tycker du har fin inredningsstil...grattis o all lycka till er..

    men vore kul o se vad ni fått för inredningsdetaljer o hur du såg ut på din stora dag.

    Kram
    Eva

    p.s kul om man fick se din hall o kök.

    SvaraRadera
  2. Så kul att ni hade så fint väder:)¤

    SvaraRadera
  3. Hej på er!
    Tack för glädjande ord! Kul att du gillar min inredningsstil! Så fort jag fått bröllopsbilderna från fotografen lovar jag att bloggen får ta del av dem! Är själv väldigt nyfiken kan jag lova! :)

    SvaraRadera
  4. Vilka ljuvliga bilder! Udnerbara färger, skrat och fina presentinslagningar, nästan så du inte ville öppna dem va? ;) Men ser ännu mer fram emot bröllopsbilderna!! :)

    SvaraRadera
  5. Helt underbart! Vad stiliga ni var.

    Stort Grattis och lycka till!!

    SvaraRadera