onsdag 26 september 2012

My Missonies

Efter gårdagens Missonifångst har höstgarderoben fått sig ett ordentligt ansiktslyft. En blandad kompott  godbitar från den förtjusande kollektionen landade lyckligtvis i min famn. Blusen liksom kjolen kommer göra mig sällskap vid många tillfällen i höst. Halsduken är så gosig att jag slocknar. Ballerinaskorna får slå sig till ro fram tills våren anländer. Nessesären är som gjord för solkrämerna i strandväskan. Och sist men inte minst, den bedårande klänningen som passar fint under såväl vardag som fest. Om jag shoppade efter behov snarare än begär låter jag vara osagt.. Man kan aldrig få för mycket av det goda!
Kollage: M-Stoltz / Bilder: Missoni for Lindex

3 kommentarer:

  1. Underbart mycket fint! Håller med dig, älskar kollektionen =) Kram från Maria!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina plagg du fick tag på snäckan. Jag kom dit vid lunch men då var redan det mesta slut. :( Ett lyckat samarbete med andra ord! Puss&kram /Anna

    SvaraRadera
  3. Tack fina ni! Synd att man inte kan börja använda allt samtidigt, hade blivit lite väl mycket sicksack då! :)
    Kramar!

    SvaraRadera