onsdag 12 december 2012

The Xmas Tree

Julgranen är på plats i en tjusig förklädnad av glitter & glamour. Med julkulor som främsta accessoar stoltserar den både stiligt & väldoftande på hedersplatsen i vardagsrummet. Med sin nästan tre meter höga höjd krävs det ett gäng paket under granen i samma proportion, om man inte vill att granen ska svälja paketen likt en munsbit vill säga. Jag får göra som min kära farmor, packa in paketen i ytterligare fler paket, då blir de inte bara större, man får även fler paket att öppna!
 Foton: M-Stoltz

5 kommentarer:

  1. Vilken fint pyntad gran! Vilket jag förvisso inte är förvånad över =) Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så fint!! Nu vill jag också köpa gran! Vi brukar vänta till fjärde advent, men det får jag nog skynda på!
    Tack för alla tips & inspiration som du delger oss läsare här inne! /Caroline

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Granen ser ut att trivas fint här hemma! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker gran!! Ser fram emot att få titta närmre på den :) Vi ska inte ha gran i år :( Kramar Lina

    SvaraRadera
  5. Tack Lina! Ni får njuta lite extra av vår på lördag! :) Vi ses då! Kram & hälsa!

    SvaraRadera