onsdag 27 februari 2013

Today's point of view

Dagens verklighet består av dunderförkylning & nya bärande balkar på nedanplan. Hur jag än vänder & vrider på förkylningen kan den omöjligt bli mer inspirerande än detta osexiga stilleben. Renoveringen däremot! Så länge ovanvåningen förblir byggfri är verktygen mer än välkomna att härja på nedanplan. Bygget går framåt. Sakta enligt min värld. Hyggligt enligt hantverkarna. Vem som har rätt? Only the stars can tell.. Bra resultat blir det i alla fall!
# Stoltzmalin

5 kommentarer:

  1. Dina Instagram-baserade inlägg är ju bara fö Goa snäckan! Rakt från hjärtat! :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Usch för förkylningen & yaaaayyy för renoveringen :) Är helt övertygad om att det kommer bli fantastiskt! Vi kommer snart och inspekterar :) Massa krya på dig kramar / Lina

    SvaraRadera
  3. Shit en sån byggarbetsplats!! Men jag kan se den öppna spisen framför mig i hålet, kommer bli sååå fint :-)!! Kramar, du måste krya på dig till i morgon kväll!!

    SvaraRadera
  4. Trots denna röra, kan jag se hur något läckert växer fram.
    Krya på dig//:=)

    SvaraRadera