fredag 29 mars 2013

I veckans Metro bostad

Direkt från solstolen slänger jag två granskande ögon på mitt första fotojobb för Metro bostad. I veckans Hemma hos reportage besökte jag & reportern, Susann Larsson detta mysiga radhus i Limhamn där inga mindre än Stina, Jens & Lisa har sin adress. Bor ni inte i tidningens utgivningsområde går det fint att läsa hela reportaget via webbversionen HÄR
Ps. Glöm inte att tipsa mig om inspirerande hem till kommande Hemma hos reportage. Jag är ständigt på jakt efter nya unika hem som kan inspirera läsaren på ett eller annat vis. Maila mig gärna era tips på stoltz_malin@hotmail.com. 
Glad Påsk på er alla!

3 kommentarer:

  1. Malin, Malin! Finns det någon ände på vad du kan åstadkomma?! Det ser kanon ut och jag är så stolt(z) över dig, vännen! Puss puss

    SvaraRadera
  2. Tack så hjärtligt fina Donnis! Ser SÅ fram emot att ses & bubbla en massa på torsdag!
    Puss&Kram på dig pärlan!

    SvaraRadera