onsdag 17 april 2013

New Business

För ett tag sedan lovade jag berätta mer om ett nytt stort projekt som jag under senaste tiden arbetat fram. Som många av er säkert redan märkt så består inte mitt yrkesliv enbart av mitt ordinarie jobb på TV4. Jag är numera även egen företagare! Ett faktum som inte minst bekräftats via diverse intyg & formulär från såväl bolagsverk som skatteverk. Äntligen har min idé fått vingar! Med hjälp av två proffsiga kreatörer är jag nu i full gång med att färdigställa både logotypens utseende och min stundande hemsida. Tyvärr får dessa bitar slutföras när tid ges. Men bättre att smygstarta än att inte starta alls! Ser fram emot att delge er en massa mer om företaget när jag kommit ytterligare en bit i processen. Som jag hoppas blir väldigt snart!
Foto: M-Stoltz

9 kommentarer:

  1. Så roligt & spännande! Ser fram emot att höra mer om detta. =) Hälsningar Kristina

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa! Duktiga du! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Spännande!
    Lycka till med din nya utmaning!
    (jag VET att du kommer att lyckas)

    SvaraRadera
  4. Lycka till med företaget!

    Jag har en liten frågande gällande en helt annan sak! På dina bröllopsbilder har jag sett att ni hade en fin "bordsplaceringstavla". Var fick ni den tryckt?

    Hälsningar Sara

    SvaraRadera
  5. Så kul och spännande.Önskar ett stort Lycka till/Lisen

    SvaraRadera
  6. Stort tack fina ni!

    Sara: Kul att du gillade vår bordsplaceringstavla. Vi tryckte den på Holmbergs tryckeri och utgick efter den guldiga ramens format. http://www.holmbergs.com/sv/kontakta/Har-hittar-du-oss/
    Lycka till!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  7. Härligt när man ser möjligheter till att förverkliga idéer! Heja dig!

    SvaraRadera
  8. Rebecka Wihlborg18 april 2013 kl. 15:14

    Såå spännande!! hoppas det har med inredning och foto att göra!! Det är du grymt duktig på! :) Kram

    SvaraRadera