tisdag 11 juni 2013

Noel with Family

Ingen har väl glömt bilderna på söte lille Noel som jag lade upp för ett litet tag sedan. Efter att Camilla gett Noels Pappa fotoalbumet i present var Daniel inte sen på att själv boka in en fotosession där hela familjen kunde vara med. För mig som ny fotograf inom området barn & familj blev jag mer än stolt och glad! Fler och fler av de förfrågningar jag får in är tänkta som presenter till någon som beställaren tycker om. Ett stalltips till er som har svårt att komma på passande paket till såväl barn som deras föräldrar! Och till er som undrar så är det absolut frivilligt om bilderna ska landa på bloggen eller ej. Jag publicerar inget utan medgivande från modellerna. 
Var så goda, ett gäng bilder med värme & kärlek från Noel, Daniel & Camilla!
Foton: Malin Stoltz

4 kommentarer:

  1. Tack fina Malin för fantastiska bilder!
    Återigen har du lyckats fånga så mycket fint på bild! Vi är mer än nöjda! Kramar från oss! Milla, Danne och Noel

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder!! Du har hittat ditt Forum.
    Och en stor KRAM till lille Noel :=) Lise

    SvaraRadera
  3. Tack själva Milla! Kan lova att jag blir lika glad som ni över de fina bilderna! Men det är inte så svårt med en sådan fin familj framför linsen! :)

    Lise - Tack så mycket! :)

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Såå fina bilder! Det strålar kärlek genom bilderna :) Kul att få se lite av dina fotojobb här på bloggen!

    SvaraRadera