torsdag 12 september 2013

Skötbädd

En ny värld fylld med kategorier inom ämnet barn & bebis har nu öppnat sig. Där finns så oändligt mycket tillbehör vilket sätter ordentlig fart på mitt kontrollbehov. Senaste veckorna har jag gjort ett djupdyk inom området och programmerat in det självklara startkittet i huvudet. Idag känner jag mig så pass väl orienterad att jag åtminstone vet vad jag ska söka på, alltid en början! En av de mest nödvändiga och förmodligen mest användbara tillbehören är skötbädden med tillhörande skötbord. Precis som inom alla de andra kategorierna så finns där massor att välja bland. Mina favoriter har sen start pekat på skötbäddar från NG Baby i deluxemodellen samt bäddar från Färg och Form i design av Gunilla Axén. Bäddarna från Färg & form finns med olika motiv såsom moln, lamm & prickar (prickarna är min favorit!) Klickade hem vårt val samt lite annat välbehövligt på Bonti.se där både utbud & service varit väldigt bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar