söndag 6 oktober 2013

Dress for my Belly

I takt med att att min kära mage växer begränsas också antalet kläder som passar. Mitt mål sen start har varit att i mesta möjliga mån använda de kläder jag redan har och låta kreativiteten gå före en ny garderob, då de dessa plagg endast kommer användas några få månader. Ett par mamma-byxor och några tajts är dock ett måste då ens vanliga byxor är långt ifrån möjliga att få på. Mer än så behövs inte för min del då jag hellre väljer kjol än byxor. Till gårkvällens middag hemma hos vännerna Carolin & Jacob plockade jag fram denna leopardmönstrade klänning med knyte under bröstpartiet. Med knytet framträder magens gravida form och avskärmas fint så att helheten inte känns klumpig. Och med den synliga magen adderas alltid en extra vacker juvel till blickfånget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar