tisdag 12 november 2013

Baby Shower

Vad det var för överraskning som väntade mig efter frukosten i lördags var inget mindre än min sprudlande Baby Shower! Mina underbara vänner vet bevisligen hur de får sin gravida vän att tappa hakan av förtjusning. Totalt överväldigad av stunden mötte jag dessa glada ansikten med fina tillrop och lyckönskningar till den kommande lillsnäckan Stoltz! Är fortfarande upprymd efter allt fint de arrangerade på Hotell Renaissance. Från detaljer och dekorationer till kärleksfulla paket och kloka ord till lillan i magen. Jag är så upp över öronen glad och tacksam över alla de fina vänner jag har runt omkring mig. Ni som var på plats och ni som inte kunde medverka vet vilka ni är och förhoppningsvis vilken speciell plats ni alla har i mitt hjärta. Lilltjejen kommer sannerligen bli bortskämd med ett redigt gäng pantertanter omkring sig. Tack än en gång älskade pärlor!
#stoltzmalin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar