torsdag 14 november 2013

Details in the Baby Room

Rummet till vår lilla skatt börjar ta fin form. Från Baby showern har små gulliga skor, kläder, sockersöta nallar och roliga leksaker fått flytta in. Gåvor som garanterat kommer uppskattas av lillsnäckan! I helgen som gick satte vi upp en klassisk stringhylla där några utav alla söta detaljer fick sin plats. Den lilla orkestern stod placerad hemma hos mina föräldrar då jag själv var barn. Kul att den nu åter väcks till liv via barnrummet. Och precis som mamma gjort till mig genom åren vill även jag föra vidare tänkvärda citat till min egna lilla dotter. När hon är stor nog att kunna läsa ska jag samla de alla i en bok. Förhoppningsvis finner hon då samma värde i orden som både jag och mamma gjort.
Foton: Malin Stoltz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar