söndag 24 november 2013

Week 33

Veckorna som gravid seglar förbi i bestämd riktning. När jag tänker tillbaka på de första gravidveckorna i våras känns det som jag varit gravid i en evighet. Ju mer det närmar sig slutspurt desto mer påtaglig blir längtan efter den stora dagen. Energinivån lyser tacksamt grönt så jag slutspurtar i sista kurvan på jobbet för att hinna avrunda snyggt och prydligt till Jul. Med ynka 7 veckor kvar till beräknad födsel börjar man fundera på vilka inslag man längtar lite extra efter. Som t.ex. 90% av alla plagg i garderoben. Ett glas rött eller två. Normal mängd toalettbesök. En lättare kropp. Och det mest väsentliga, vår bebis i min famn!
#stoltzmalin

3 kommentarer:

  1. Hej Malin! Känner inte dig men älskar din blogg och måste säga att det lyser verkligen om dig :)
    Lovar dig att när bebisen ligger på ditt bröst kommer känslorna svämma över, det är det finaste gåvan man fått i livet att kunna få sätta ett älskade barn till världen!
    Ha en skön helg // Lotta

    SvaraRadera
  2. Kan känna din längtan. Kan bara hålla med att det är den finaste gåvan man kan få/ Liz

    SvaraRadera
  3. Hej på er!
    Ja jag kan bara föreställa mig höjden av känslor när man är i mål och får möta sitt mirakel. Ska bli helt underbart!

    SvaraRadera