tisdag 26 november 2013

With a big Smile

Idag har vi varit på det sista ultraljudet och hälsat på inne hos lilltjejen i magen! När bebisen är så pass stor som nu får man se de olika kroppsdelarna var för sig, vilket ger en betydligt mer verklig & närgången bild av bebisen. Allting såg bra ut och vår lilla skatt verkade ha det riktigt mysigt och gott där inne. Verkligare än så här kan det nog inte bli innan förlossningen tar vid. Jag kan inte sluta le över faktumet att jag ska bli mamma! 
Ps. Till er gravida: Omlottkoftan är ett hett klädtips nu i vintertid. Min kofta på bilden är inköpt på Topshop för många herrans år sen. Passar minsann bättre nu än innan!
#stoltzmalin

4 kommentarer:

  1. Grattis till graviditeten! Kan tänka mig att det känns helt underbart! Jag trodde att man bara fick ett ultraljud, i vecka 18-20 någonstans. Är det annorlunda i Skåne kanske? Kram

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att må strålande;=)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!
    Jag går på en privat klinik och där får man fyra ultraljud varav det sista ligger runt vecka 32-34. Har dock hört att att de kommunala klinikerna tagit bort detta sista UL. Känner mig jätte nöjd med de UL vi fått då det ger en trygghet. Gällande de kommunala reglerna tror jag det är likadant över hela landet.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad härligt med många ultraljud! Får man fråga vilken klinik som erbjuder detta? Lycka till med den lilla!

    SvaraRadera