måndag 21 april 2014

Lovely Easter Moments

Tack för detta år du ljuva härliga påskhelg! Om man bortser från påskafton då jag låg nerbäddad med en otrevlig influensa så har dagarna varit fyllda med sol, både ute och i sinnet. Mysigt familjehäng, friska tag i trädgården, goda middagar hos familjerna som inkluderat en heldag under blå himmel i Ystad. I samband med påskfirandet hos mina föräldrar passade vi på att njuta av Skånes vackraste strandpromenad tätt följt av en runda på Ystads saltsjöbad där Gynning hade sin årliga konstutställning. Min instagram har blivit lite mer bortskämd med påskens upptåg i jämförelse med bloggen ser jag. (Ni hittar mig på stoltzmalin.) Nedan följer några mobila snapshots från de senaste dagarna. Hoppas ni alla haft det riktigt gott i påsk!
Foton: # stoltzmalin

3 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om årets Gynningx2? Jag gillade många av hennes nya tavlor och tekniker! Det ni hade på grillen såg spännadne ut, vad är det för något? Kram R

    SvaraRadera
  2. Fina bilder Malin.Du kan fånga stunden! Påskvädret fick nog de flesta att njuta av utevistelse:0
    Jag var oxå på Gynningx2. Fast jag gillade inte hennes nya. Men smyckena:)

    SvaraRadera
  3. Snygg poncho du har. Var är den köpt? m
    M
    m






    .



    SvaraRadera