onsdag 13 augusti 2014

Details

På tal om sommar, sol och ljusinsläpp har vi nöjet att njuta av en salig massa fönster i vårt hus, alla i exakt samma form & storlek. Ett faktum som sätter kreativiteten på prov vill jag lova. Målsättningen har varit att skapa unika konstellationer i varje enskilt fönster. Och tittar jag mig omkring så har jag minsann lyckats med denna utmaning. Trots detta bytes detaljerna ut lite då och då, när känslan faller på. Två av våra fönster tänkte jag dela med mig av idag. Som alltid är mixen god & blandad av såväl gammalt & nytt som högt & lågt. På sista bilden briljerar den vackra ljusstaken från Holmegaard som vi fick på Trendenser-Fridas bloggforum i våras. Visst är den underbar!
Foton: Malin Stoltz

5 kommentarer:

  1. Vilken fin kruka på översta bilden, vart kan man hitta en sådan? Kram från spigget ;-)

    SvaraRadera
  2. Tjenixen Spigget! ;) Tack så mycket! Den kommer från Ilva! Kram!

    SvaraRadera
  3. Har saknat dina inlägg. Din blogg ger så mycket energi. Lisa :)

    SvaraRadera
  4. Mycket snygg och rolig lampa på översta bilden. Tack för en inspirerande och trevlig blogg!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket, vad roligt att höra! Ja nu är semesterveckorna över & bloggen ska återgå till sitt vanliga flöde hade jag tänkt! :)

    SvaraRadera