måndag 7 februari 2011

My new friend

Min nya vän heter ipad! Känner mig som en väldigt trogen vän till Apple vid detta laget, allt de gör lyckas de charma mig med. Det tog mig dock ett bra tag innan jag blev iphone användare, idag kan jag inte förstå hur jag kunde vara utan. Det roliga med Apple är att deras produkter visar vägen för det som komma skall inom teknik. De uppfinner sådant som den moderna människan inte visste den behövde, och när produkten väl lanserats fångar de kundernas intresse direkt, både när det gäller design & funktion.

3 kommentarer:

  1. Malin nu gör du mig galet avis!!

    SvaraRadera
  2. Kära vän, håll ut! Snart är du framgångsrik mäklare & då kan du köpa två!! :)

    SvaraRadera
  3. Vi har den med oss vart vi än är, så var beredd på ett beroende finisen (sötien ;) )!! Kram Rebecka.

    SvaraRadera