onsdag 23 februari 2011

Relaxing with plaza

Kvällen började flitigt med att stryka ett gäng glada sommarkläder, dessa stackars plagg som länge legat gömda bakom alla ylletröjor & varma koftor. När jag tittar ut genom fönstret & ser snön singla ner från himlen känns sommarklänningarna aningen främmande. Fast med närmare eftertanke drömmer jag mig snabbt bort till Afrikas vindar & genast fylls min kropp med värme & vackert solkysst hy. Efter att de färgstarka plaggen blivit återupplivade av strykjärnet, intog jag soffläge i myshörnan med senaste numret av Plaza, & en massa ny inspiration.
Bild: Malin Stoltz

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en fantastiskt resa!! Var rädda om er ute på safarin! =) Gud, vad jag är avundsjuk! är så j...a trött på detta väder! Hoppas allt är bra med er och hoppas vi ses snart! Massor av kramar från oss!!

    SvaraRadera