onsdag 9 mars 2011

Resan i bilder






Bilder: Malin Stoltz

6 kommentarer:

  1. AMASING!!!! KRAM KRAM Rebecka.

    SvaraRadera
  2. Underbara foto Malin! Ni ser ut att ha haft det kanonbra. Men härligt att ni är hemma igen. Vi får boka in en date snart! Riktigt snart...

    P o k

    Louise

    SvaraRadera
  3. Tack kära ni! Kul att ni peppar mig i min roll som hobbyfotograf :) Louise, klart vi måste ses, vi mailar & spikar en dag. Miss U!! // Malin

    SvaraRadera
  4. Vad kul att se alla bilder från er underbara resa! Safariupplevelsen jag har från Sydafrika är väldigt speciell! Visst är det mäktigt! Jag skulle vilja göra en ny safariresa! Reste ni med en resebyrå eller skräddarsydde ni ert upplägg?
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt!! Gud va underbart det ser ut och du kan nu kalla dig en väldigt bra hobby-fotograf :-) hoppas vi ses snart så vi får höra allt om resan!

    SvaraRadera
  6. Hej Malin!
    Man har rest en hel del men detta slår det mesta, helt klart! Verkligen en annorlunda värld att möta.. Vi fick upplägget skräddarsytt av en kontakt som jobbar med Safariresor. Tror det är ganska svårt att pussla ihop ett sådant upplägg själv. Massa olika flyg, taxiresor, boende & matställen osv som ska klaffa rent tidsmässigt.
    Kan tänka mig att Sydafrika också var toppen, förmodligen påminner resmålen väldigt mycket om varandra!

    Annica - Tack för de värmande orden! Fick du mitt mess om middag i April? Ser fram emot att träffa dig mig gamle vän!
    //Malin

    SvaraRadera