tisdag 24 maj 2011

The colours of mine

För tillfället andas min garderob väldigt mycket vår, vilket är helt i sin ordning. Det som inte känns lika sinnrikt uppenbarade sig för mig i helgen då en viss färgskala exponerades i varenda hörn jag tittade. Visserligen älskar jag de färger som till synes framträder i pastell eller jordnyanser, dock känns det som att denna del av garderoben blivit aningen mättad för denna säsong. Målet blir därför att öppna upp mina sinnen lite extra & låta de mer sällsynta kulörerna framträda & ta plats, är jag dessutom lite extra produktiv kan jag säkerligen finna en hel del plagg inom denna kaliber som förnärvarande gömmer sig bakom alla ljuvliga pasteller. Konsekvensen av detta faktum blir därför rensning av garderob, innan dess får jag försöka hitta en strategi som förenklar svårigheten i att just våga rensa.
Bilder: Malin Stoltz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar