måndag 23 maj 2011

Sunny morning

Efter uppstigningen i morse såg jag till att låta morgonstunden visa sig från sin bästa sida. Klockan ställdes lite tidigare än vanligt då jag vet att ögonen är lika trötta oavsett klockslag. Dessa extra minuter fick både mig & min morgon att infinna sig i ett harmoiskt & avkopplande tillstånd vilket är ett sällsynt scenario under just måndagsmorgnar. Plötsligt hann jag reagera över solens vackra strålar som gjorde intrång via fönsterpartierna & spred sin D-vitamin över mig. Den tidiga timmen tillät mig även att förtära frukosten sittande samtidigt som jag dessutom hann preparera min kropp med saftigaste C-vitaminen. Starten på veckan har med andra ord inletts på ett ypperligt vis & energitatanken är fulladdad inför veckans alla trevligheter.
Bild: Malin Stoltz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar