tisdag 13 december 2011

News!!!

I dag tänkte jag duka fram en smarrig liten aptitretare om bloggens ljuva framtid. Vid sidan om mitt dagliga arbete på TV4 kommer jag samarbeta tillsammans med ett av regionens mest nytänkande & snabbast växande företag inom ....... branschen. Ett samarbete som kommer sammanfogas via min blogg och företagets hemsida. Jag är eld och lågor över det förtroende jag fått och ser med glädje fram emot att presentera samarbetet för er inom kort! Bloggens inriktning kommer vara densamma som tidigare, allsidig inspiration med tips som sätter guldkant på vardagen. Tack för att så många dagligen tittar in här och uppskattar det jag skriver om, det värmer gott ska ni veta!

11 kommentarer:

  1. Sååå kul! Kommer bli fantastiskt!

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli så bra Malin! :)

    SvaraRadera
  3. Spännande love! Kram Rebecka.

    SvaraRadera
  4. ohhh låter spännande!!! berätta mer!! ;)

    SvaraRadera
  5. Men så roligt ser fram emot att veta mer så småningom. Är så glad jag hittat in till din blogg och tackar igen för alla trevliga tips.
    Grattis och lycka till.

    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Grattis och lycka till med din nya projekt. Jag har letat länge efter ett liknande halsband du bär på bilden kan du tipsa var du köpte den? Kram Betsy

    SvaraRadera
  7. Äntligen! Så spännande!!!!

    SvaraRadera
  8. Stort tack fina ni! :) Ska verkligen bli kul!

    Betsy - Mitt halsband kommer från H&M. Finns i guld också vet jag! Hoppas du får tag på ett!

    Stor kram till er alla!

    SvaraRadera
  9. Tack Malin :))

    // Betsy

    SvaraRadera