torsdag 29 december 2011

Planning with love

Om några få dagar är tiden inne för årsskifte, vilket innebär att året för vårt giftermål har anlänt! Känner att ruset av lycka sprids genom kroppen så fort jag nämner ordet! Ett angeläget planeringsstadie är i full gång vilket förklarar vilken typ av lektyr som fångar min uppmärksamhet just nu. Efter att ha bläddrat igenom den hjälpsamma bröllopshandboken stod det klart att vår planering tillika tidsplan ser lovande ut. De stora besluten är fastställda och diverse bokningar är gjorda. Att planera i god tid & lyssna på varandras visioner är en grundförutsättning om man vill att dagen ska bli så som man önskat. Vi har lovat oss själva att vara ute i så god tid så möjligt så att alla förberedelser blir ett roande avsnitt istället för ett stressmoment. Bröllopet är ju en resa som ska avnjutas både före, under och efter den stora dagen.
Foton: M-Stoltz

6 kommentarer:

  1. Åhh,

    så underbart minns denna tiden även om det är ngr år sedan. Ser fram emot att få vara med och ta del av er planering. Lycka till och Gott slut på det gamla året och en Go start på det nya.

    Kramar och tack Elisabeth

    SvaraRadera
  2. God fortsättning till dig! Du har också en väldigt fin blogg. Oj, vilket spännande år det kommer att bli för din del när du ska gifta dig.

    Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. Låter underbart Malin!!vi måste ses här nu efter helgerna:)kram på dig

    SvaraRadera
  4. Ja det ska verkligt bli roligt! Lovar att dela med mig av små godbitar under resan! :) Tack för era fina kommentarer!

    Kajje - det ska vi verkligen göra! Vi mailar om ett datum!

    Gott nytt år på er alla!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Ååå ska bli så fantastiskt kul att följa er planering.
    Själv är jag och min fästman också mitt uppe i det, då vi gifter oss i juni.

    SvaraRadera
  6. Vilket spännande år du har framför dig, jättefin blogg kram

    SvaraRadera