fredag 30 december 2011

Red beauty

Att inneha sitt kontor mitt i smeten har så gott som bara fördelar. Ett ögonkast bort från datorskärmen möter man ett gäng frestande butiker som oklanderligt blåser ut sitt köpstoft över omgivningen. För att lyckas nå ingången till mitt kontor behöver jag passera den ytterst inbjudande butiken Malene Birger, som med detta sagt ser till så att min shoppingfascination aldrig stillas. Mitt emot denna butik finns den lilla inredningsbutiken City smart buy som lika duktigt eliminerar all risk för ointresse av detaljer. Ett stadigt i-lands problem som resulterar i ett ständigt intresse för shopping! Senaste tillskottet till garderoben ser ni på bilden nedan. En alldeles underbar blus i klaraste röd, signerad Malene Birger. En användbar variant som funkar året om.
Foton: M-Stoltz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar