måndag 23 januari 2012

Good morning Monday

Efter att ha doppat huvudet i en katalog full av vårnyheter från Ikea kan jag inte annat än le stort. Att hälsa måndagen välkommen med hjälp av dessa prydligt kreativa arbetsytor kan råda bot på vilken måndagströtthet som helst. Från bild nummer 3 & 4 tar jag gärna med mig den vita förvaringsenheten för skrivtillbehör samt dokumenthyllan på väggen, en plats där aktuella räkningar eller andra viktiga dokument kan förvaras. Som en liten parantes adderar jag även det grå skrivblocket (bild nr 2) i filt till inköpslistan, en maximal matchning till det nyinköpta ipad fodralet! Hoppas bilderna kan hjälpa er att iscensätta ordningen på era skrivbordshörnor, om den inte reda infunnit sig förstås!
Bilder: Ikea pressbilder - nyheter 2012

1 kommentar:

  1. Har mitt kontor hemma.Vilket behöver en
    rejäl uppfräschning.Det får bli en tur
    till IKEA/Liz

    SvaraRadera