tisdag 4 september 2012

Best of - Alghero

Vi djupdyker vidare i tipsen från vår resa, denna gång med Alghero i rampljuset. Resmålet som tillgodoser det mesta en resenär önskar på sin solsemester. Här får man inte missa gamla stan & dess mysigt belägna restaurangliv med solnedgång i horisont. Eller strandremsorna med glasklart vatten & soldyrkande badfantaster. Även hamnlivet med båtar i ständig gungning längs med bryggkanterna är värt en närmare granskning. Och sist men inte minst, vårt enastående boende på Hotel El Faro. Stället som jag resenserade på plats i det HÄR inlägget. Står detta resmål högt på prioriteringslistan kan In-Italia förverkliga detta önskemål. Bloggens egna reseexpert, Marcus Stoltz finns till ert förfogande. Hans uppgifter finns neders i inläggen under fliken Reseexperten tipsar.
Foton: M-Stoltz

5 kommentarer:

  1. Ett resmål som verkligen lockar!! Underbara bilder från er resa!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fina miljöer!

    Malin, jag har följt din blogg sedan i våras och blir oerhört inspirerad och glad efter varje besök och av allt du delar med dig. Jag är lite nyfiken på om du följer bloggar som inspirerar dig och vilka det i så fall är?

    Varm hälsning från Johanna i Göteborg

    SvaraRadera
  3. Man blir alltid lika glad när man kikat in här snäckan! :0) Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hej på er!
    Johanna i Göteborg: Vilken bra & trevlig fråga! :) Jag läser en hel del bloggar, främst bloggar som skriver om inredning, mode, foto & livsstil. När det gäller inredning så är Fridas blogg "Trendenser" en klar favorit. Gillar även Riazzoli, Room by Sofie, House of Philia, Daniella Witte & hennes underbara bilder samt Ikeas blogg" livet hemma."
    När det kommer till mode & livsstil läser jag gärna systrarna Fahrman (Sofi & Frida) samt Stina Auer & fotballfrue i Norge. Och inte att förglömma, matbloggen Wine n dine med deras aptitretande recept & vackra matbilder.
    Utöver dessa läser jag en hel del andra när jag får tid, beroende på vad som inspirerar mig just då! Hoppas detta var svar på din fråga!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera