onsdag 5 september 2012

New season

Ny säsong & ny header! Tack till duktiga Zandra Jonsson som skapat bloggens nya kostym! Kika gärna in på Zandras blogg & låt er imponeras av de enastående illustrationer som hon formgett. Med underbara minnen från denna kärlekens sommar låter jag höstens svala vindar greppa tag i nuet. Dags att kasta sig in i nya projekt & peppra hjärnans idéhalva med ny inspiration. Under bröllopsresan skrev vi papper på vårt hitintills största projekt. Vad det är får ni veta under hösten, eller kanske till och med väldigt snart!
Illustration: Zandra Jonsson

5 kommentarer:

  1. Ny bostad på gång kanske? Oj, vad spännande! Delge oss snarast vad det är för projekt för nu blev jag väldigt nyfiken! Tack för en mycket bra blogg och stort grattis till giftermålet! Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder o massa inspiration som alltid då jag kikar in hos dig...har mina funderingar kring nya projektet men behåller min gissning för mig själv så länge. Gillar detta skarpt att du håller mig på halster. Vad det än är så önskar jag lycka till.
    Kramar Elisabeth i Göteborg

    SvaraRadera
  3. Gillar din nya "bloggbild"

    SvaraRadera
  4. Whohooo längtar efter att få följa detta nya projekt ;) massa kramar Rebecka.

    SvaraRadera
  5. Kanske en ny bostad? HUs till och med? :) Ska bli spännande att följa....

    SvaraRadera